Volgers

dinsdag 13 januari 2015

mijn bijna art journey

 Hallo Bloggers,

Dit is mijn schets boek wat ik een keer voor mijn verjaardag gekregen had en wat ik bewerkt heb. Wat was dat leuk om te doen. .Allerlei technieken heb ik toegepast en allerlei stempels kijk zelf maar .

                                                           fietsen met embossing bewerkt


distress met stempels boven op







 

 allerlei bloemen.met ecoline







Dit is met de ondergrond van dylusiens





alcohol inkt 
tyfiek bovenop bewerkt 


alcohol inktmet embossing  
zelf getekend en distress




gestempeld en gemaskerd                                                                                                                                                                                                  
het is een lang bericht geworden en ook niet zo goed gelukt want het is best moeilijk om verschillende foto;s te plaatsen .maar ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zien  .
ik zou zeggen veel kijk plezier en tot de volgende keer .


Liefs Rianne















19 opmerkingen:

  1. Mooi boekje geworden Rianne, zo kun je zelf je technieken terugkijken en zien wat bevalt (of niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Rianne, wat prachtig!! Ik zit er met open mond naar te kijken, zulke mooie achtergronden en combinaties! Om met jouw woorden te spreken: ik doe je het niet na!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent druk geweest Rianne..leuke achtergronden en stempels heb je gecombineerd!
    Die met alcohol inkt vind ik het leukst.
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf bericht met veel foto's. Je bent een echte kunstenares hoor! De kleuren, technieken, stempels, samenstelling, thema's. Ik vind het grandioos!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooow Rianne, wat een geweldig mooie creaties ....ze zijn allemaal prachtig van kleur....een heel mooi album om te bewaren en met regelmaat nog van te genieten...
    Héél KNAP gedaan!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat een gaaf boek zo!! Mooie creaties en heerlijk dat je de verschillende technieken zo bij elkaar hebt. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke tafereleetjes bij elkaar en die kleuren, ze knallen gewoon van het scherm ! heel erg mooi en geslaagd zo
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In één woord schitterend Rianne. prachtige kleurencombinaties allemaal, ben helemaal weg van de paarse uitvoering!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Rianne,
    wat een prachtig geheel, daar moet je zeker trots op zijn!
    Allemaal zo kleurrijk en mooie technieken!
    leuk als naslagwerk!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Rianne. Wat een creatieveling !!!! Schitterende creaties. Je kan er wat van.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw rianne wat een explosie van kleuren,prachtig en handig als boek zodat je later kan terugkijken voor wat en hoe je het hebt gedaan!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. inderdaad Wauw , wat heb je leuke dingen gemaakt.
    Allemaal knap die met alcohol inkt zijn bij echt top.
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne,
    wat is dit mooi zeg, zoveel verschillende technieken, mooie kleuren en stempels, super..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat ben je goed bezig Riane,, een voor een mooie werkjes, heel kleurrijk project,mooi om te bewaren voor het nageslacht, mijn favoriet is de alcohol met de embossing, maar ik kan echt genieten van wat je hier allemaal gemaakt heb hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi boek zo, prachtige kleuren.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er inderdaad heel mooi uit ,hoe ga je het boekje in elkaar steken krijgen we dit ook nog te zien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nu zie ik het hij is gebonden sorry had het niet gezien ik vind hem super mooi ook die kleurtjes zijn mooi, met thyvek heb ik nog nooit gewerkt lijkt me wel leuk zal eens op hou tube moeten kijken hoe dit werkt

      Verwijderen
  17. Wat heb je dat allemaal mooi gestempeld en wat een mooie kleuren heb je gebruikt het is een lust voor het oog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW what a lot of gorgeous pages have you made, really amazing art works.
    Lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne