Volgers

zondag 1 februari 2015

tienerkaart

Hallo Bloggers,

even een berichtje plaatsen , het is wel Zondag maar we gingen niet weg, man lief wilde de  wielercross kijken dus  had ik even tijd om hier iets weg te zetten . Dit kaartje had ik al een tijdje geleden gemaakt maar nog niet aan jullie laten zien .Vind ze zo leuk deze stempels .
De achtergrond is met dylusion inkt  en daarbovenop wat template verwerkt en dat was voldoende .Dit alles gemat op een zwarte en daarna op een rode kaart .

Ik wens jullie een fijne Zondag en tot blogs .

                               Rianne

11 opmerkingen:

  1. Mooi met die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gedaan weer Rianne.....heel mooi kaartje
    Ook ik heb genoten van de wielersport....en top wat ze weer gepresteerd hebben...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje, prachtige kleuren!!! Vind alleen de zwarte oogjes van het meisje een beetje creepy :P.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker leuke stempels, het is weer een fleurig geheel!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi rianne
    echt een hele vrolijke kaart met al die kleuren ziet er geweldig uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart Rianne,
    mooie kleurtjes, aparte stempel
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook weer een topper van een kaart Rianne, prachtig gestempeld met mooie kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Rianne,
    prachtig deze kaart in heerlijke sprankelende kleurtjes!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een pracht kaart is het geworden.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je de laatste tijd mooie werkjes gemaakt Rianne, super mooi , deze stempel is ook zo verterend vind ik!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne