Volgers

vrijdag 20 februari 2015

dezelfde

Hallo Bloggers,


Hier weer een kaartje van mij ,Weer heerlijk bezig geweest vanmiddag, het weer was er wel naar
De kaartjes die ik gemaakt heb krijgen jullie nog te zien eerst dit kaartje .

Een heel eenvoudig kaartje maar wel mooi en zeker voor die gelegenheden .Het is weer dezelfde bloem als de vorige en toch is het kaartje heel anders .Ik heb hem deze keer gebruikt op een achtergrond van een template die ik zelf gemaakt heb .daar met distress inkt drie kleurtjes paars gesponst heel voorzichtig zodat het heel licht werd .

Ik wens jullie een fijn knutsel weekend en tot kijk.


                            Groet Rianne

16 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne
    Prachtig is je kaart in deze mooie kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne, je kaart is prachtig, heel stijlvol in deze tinten. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi elegant kaartje. Mooie kleuren heb je ook gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die stempel en de kleuren!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het was er inderdaad het weer voor en het wordt er niet beter op. Je kaart is echt prachtig, zo mooi in die zachte tintjes!

    Fijne dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi zo, die vlakjes, geslaagd ideetje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    je kaartje ziet er prachtig uit, mooie achtergrond en leuke stempels,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous design, love it very much. Have a great weekend, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enorm stijlvolle kaart Rianne...prachtig!
    Fijn weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie fijntjes aandoende achtergrond voor deze bloem. Prachtige kaart! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PRACHTIG kaartje Rianne...heel mooi gedaan met die blokjes en dan in die zachte paarse tinten....en dat samen met die gestempelde bloem....een schitterend geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig. Ik geniet altijd van jou kaarten. Bedankt daarvoor.
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor en je vorige kaar is ook al zo prachtig!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een heel mooie kaart en wat een leuk idee voor de achtergrond.
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi rianne,
    leuk dezelfde stempel en toch zo'n ander effect,
    maar echt niet minder mooi!
    prachtige achtergrond!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne