Volgers

vrijdag 13 februari 2015

wandelende heren

Hallo Bloggers,


Hier weer een kaartje van mij ,na een middag heerlijk te hebben gefreubeld met de vriendinnen ga ik nu dit kaartje erop zetten . Natuurlijk hebben we weer gelachen dat hoort er nu eenmaal bij . De thee was op tijd deze keer want als ik bezig ben vergeet ik dat wel eens een lekkere koek erbij en het was weer compleet .

Dit kaartje gemaakt met distress inkt de heren van art journey  en ook nog een paar templates gebruikt al bij al weer een geslaagd feestje .

Ik wens jullie een fijn weekend en voor degene die gaan carnavallen die wens ik heel veel plezier .

                          groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Deze is zo gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeel mooi mannenkaartje Rianne...het zijn net Stan Laurel en Olivier Hardy (de dikke en de dunne) zo op hun rug bekeken.....maar niettemin een schitterend kaartje hoor....
    een heel fijn carnavalsweekend
    grotjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Jaaaa eindelijk weer eens een kaart met mannen er op, ik vind de stempel zó leuk, echt helemaal TOP..veel carnavals plezier,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart Rianne, daar zou ik wel tussen in mee willen wandelen.
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige kaart zeg en helemaal hoe je de zon gemaakt hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moest gelijk aan Laurel en Hardy denken toen ik dit mooie kaartje zag, prachtig gemaakt weer!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig kaartje! Vind dit een leuke stempel en je hebt de achtergrond weer prachtig gemaakt!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg gezellig tafereeltje Rianne...mooi!
    Goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi is deze!De achtergrond geeft mooi diepte en die takken ook! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Rianne,
    mooi zeg dit kaartje!
    Ik vind de achtergrond er echt uitspringen!
    Ook je vorige kaart met camera vind ik de achtergrond perfect!
    Leuk he samen knutselen!
    Met thee en koek hihihi
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze kaart vind ik schitterend!! Prachtig voor een mannenkaart!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne