Volgers

woensdag 25 februari 2015

experiment

Hallo Bloggers ,


Hier ben ik weer ,nu eens niet met een kaart voor het kleurenkaartenteam dat was ik helemaal vergeten . Maar met een kaartje wat een experiment is . echt mooi vind ik het niet maar was benieuwd wat jullie er van vinden .

Een stukje stamping back papier daar wat kleurtjes distress inkt op,  dat gedaan te hebben een stencil van een spinnenweb opgelegd daar ben ik met een beetje chloor op een doekje over de kaart gegaan dat gaf dit effect .maar wat toen gedaan een stempel met versa marc gestempeld en daarna met witte poeder geembost  toon kon hij ermee door echt tevreden ben ik er niet mee dus laat maar horen, ik ben benieuwd .

                        Groetjes Rianne


7 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,

    Mooie kaart heb je weer gemaakt in deze kleuren combi.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Rianne...kan voor veel doeleinden gebruikt worden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind hem wel mooi hoor Rianne!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een creatieveling ben je toch. Heb er bewondering voor hoor. En vind het nog mooi ook gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart maar het wit komt er niet helemaal uit, achter het stempel iets donkerder misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Rianne,
    ik vind het prachtig!
    Voor mij heeft de kaart iets "mystieks"
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die achtergrond vind ik anders perfect, maar misschien had ik een andere kleur embossingpoeder gebruikt, al weet ik niet hoe dat zou staan... Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne