Volgers

maandag 2 maart 2015

goed kijken

Hallo Bloggers ,

Hier ben ik weer eens . druk gehad met een heleboel dingen dat kun je zo hebben, soms komt alles te gelijk.maar nu dan maar weer een kaartje .

Dit kaartje is een voorbeeld van een ATC tje dat ik onlangs kreeg vond het zo leuk dat ik het wilde namaken ,maar dan op een kaart ,dus moest ik mijn fantasie gebruiken en dat valt niet altijd mee .
Ik op het internet gekeken voor een brilletje want dat had ik niet en toen had ik die bril maar paste het oog wat ik wel had niet dus weer internet, nou  daar kwamen me de ogen tegemoet, wat zie je dan veel . Nu kon het beginnen de achtergrond stempel die had ik dus dat was geen probleem .
even de verhoudingen en dat is me ook goed gelukt al bij al een leuk kaartje .
Ik hoop toch dat jullie dit kunnen waarderen en dat hoor ik weer graag natuurlijk .
Veder wens ik jullie een fijne avond en tot kijk.

                            groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal geweldig Rianne!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een geweldig leuk kaartje Rianne...leuk gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf, zo leuk die kaart met oog in bril!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    leuke kaart en zo met dat brilletje en oog
    is een prachtkaart geworden!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm gaaf geworden! Leuk hoe je alles bij elkaar hebt gekregen!! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne