Volgers

donderdag 19 maart 2015

herenkaart


Hallo bloggers,

hier ben ik eindelijk dan eindelijk weer eens , druk druk met leuke dingen hoor. verjaardagen van vriendinnen leuke uitjes met  vrienden en mijn zus  dus jullie zien wel dat ik het niet verzin .
Maar heb toch weer een kaartje gemaakt met acrylverf als achtergrond .
Daar heb ik weer wat op gestempeld in dit geval iets over schrijven vond dat wel bij een man passen en daar is hij voor . Die vriend schrijft er best wat op los dus dacht ik dit kaartje past wel bij hem.
Hopelijk kunnen jullie het weer waarderen en hoor ik dat graag en kijk ik altijd naar uit .
Ik wens jullie een fijne avond en beloof dat ik weer regelmatig kom.


                             liefs Rianne

14 opmerkingen:

  1. Leuke mannenkaart Rianne. Je weet dat ik zoiets echt niet kan verzinnen. Maar vind het erg mooi gedaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi mannenkaartje Rianne. Prachtige kleuren ook! En om van de stempels maar te zwijgen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Tianne...wat een mooie combinatie die mooie blauwe achtergrond met die leuke stempels erop en dan die inktvlekken erbij....super leuke mannenkaart...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan, mooi die zachte kleur blauw!!!
    Creatieve groetjes,Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het werd een mooi kaartje zo ! geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    wat een leuke mannenkaart, je hebt de stempels prachtig gecombineerd,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, stijlvolle en ook stoere kaart! Leuk dat je er ook echt een persoonlijke kaart van maakte, die worden nog meer gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Rianne,
    mooie kaart met een prachtige achtergrond!
    Leuk zo die letters!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stempels met dat thema! En ook best een mennen-achtergrond toch? Al vind ik 'm ook heel leuk :) Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een pracht van een mannenkaart Rianne!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie mannenkaart !!! Heel goed bezig hoor Rianne, als je wil doen we een ATC swap!!??

    GroetjesMaria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maria , dat wil ik wel hoor ,maak alleen niet zoeen mooie als jij maar ik doe die swap graag .voor hoeveel wil je gaan ,ik weet niet wat gebruikelijk is .
      Liefs Rianne

      Verwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne