Volgers

maandag 23 maart 2015

mode

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer , na een rustig weekend en een drukke dag ben ik hier weer . Nu met een kaartje dat ik vrijdag gemaakt heb met stempels van mijn vriendin die ze gekocht had via FB . en ik moest die natuurlijk proberen .
Een reep brusho en daar de paspop stempel tegenaan die gemaskerd en daar toen de tekst overheen .
toch vonden we dat er iets ontbrak en daarom hebben we de schoentjes er ook maar bij gezet .en toen waren we tevreden . een oranje kaartje erachter en dat weer op een creme kaart .
Hopelijk vinden jullie hem weer mooi ,en hoor ik dat graag.
Een heel fijne avond en tot van de week .

                     lieve groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. Het is zeker een erg leuke kaart geworden Rianne...mooi gebruik van Brusho en stempels!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel leuk kaartje Rianne...zo mooi in die oranje tinten ...heel mooi in fashion-stijl.....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is echt een gave kaart jullie doen wel je best goed hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    wat een prachtige kaart,
    zo'n leuke combinatie van stempels en de achtergrond is super,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi rianne,
    dit kaartje heb ik eventjes gemist,
    toch te mooi om niet te reageren!
    prachtig gedaan zo met dat maskeren!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn de Brusho kleuren weer mooi op je kaart! En mooie combo met deze stempels => een gave kaart!!
    Mijn kaart met de waterjuffer en Brusho heb ik gemaakt door 3x een rondje met water te tekenen en daar de Brusho op te strooien...
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne