Volgers

donderdag 5 maart 2015

hoedenparade

Hallo Bloggers,


Hier weer eens iets van mij , na een vermoeiende maar gezellige dag even een berichtje .
Gisteren dit kaartje gemaakt met brusho en water en een beetje chloor .heerlijk om met brusho te werken je weet nooit wat het doet het loopt zomaar vanzelf .dit laten drogen en de hoeden stempel van kico erop geplaatst die ik zelf heel mooi vind .hij komt mooi uit bij dit kleuren mengsel .
dit alles op een rode kaart geplakt en af was hij weer .
Ik wens jullie weer een fijne avond en tot later.

                             liefs Rianne 

7 opmerkingen:

  1. Chapeau!!! ;-)
    Heel mooi kaartje heb je gemaakt!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker kleurrijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi kaartje Rianne!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die hoeden, die - of zoiets - zag ik gisteren ook voorbijkomen. Gaaf gedaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje en zeer geslaagde achtergrond
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Rianne,
    wat mooi deze kaart met prachthoed!
    Prachtig van kleur!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne