Volgers

maandag 9 maart 2015

swirl

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer eens , Nu met een kaartje  dat ik op een workshop van Hermien  gemaakt hebt bij de stempel cottage . Het was heel leuk om te doen . Maar het valt niet mee hoor het lijkt simpel maar om de kleurtjes te mengen valt niet mee . Ben natuurlijk thuis ook aan de gang gegaan maar ik miste het mooie papier en dat wil echt heel veel zeggen, dan komt het echt  beter tot zijn recht .
hier zien jullie het verschil . Ook moest je met chloor wat spatten er op doen en dat lukte me thuis ook niet. Daar heb ik schijnbaar geen goede handen voor Hermien die deed dat zo makkelijk .
Het was leuk om te doen daar ging het om .
Ik wens jullie nog een fijne avond en tot kijk.

                            Liefs Rianne 

11 opmerkingen:

  1. Dat zijn 2 hele mooie kaartjes Rianne, en inderdaad de bovenste is beter gelukt dan de onderste...maar dat is niet zo verwonderlijk toch?....met de lesjuf in de buurt kan er weing fout gaat....en nu maar veel oefenen thuis...
    ook het vorige kaartje is een topppertje ...die had ik even gemist...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch vind ik ze allebei heel erg gaaf! De bovenste vind ik het mooist. Maar ze zien er allebei heel mooi en apart uit. Leuk, he om een workshop te doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al doende leert men :-) Rianne, nog even oefenen en je krijgt zeker resultaat, de tweede is gewoon anders geworden, maar dat weet de ontvanger toch niet? ha,ha
    Vind de tekst wel mooi erbij passen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleuren op de eerste vind ik nog steeds zo mooi!! Maar ook je "thuiskaart" heeft gave kleuren en die lopen mooi door.
    Enne, oefening baart kunst; ik heb thuis ook ander papier en het kostte me een paar pogingen, maar denk dat het wel gelukt is. (Ik heb 300 grams aquarelpapier gebruikt...werkte net even anders)
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze allebei heel erg apart. En al doende leert men toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was vast een erg leuke en leerzame workshop, mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle twee mooie werkjes, je mag er fier op zijn !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een SUPER gezellige workshop , de kaartjes zijn prachtig geworden hoor meis .
    Ik vond t heel gezellig om je weer eens te zien ... hopelijk tot snel .. liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Rianne,
    wat een prachtig resultaat!
    Ik vind ze beiden erg mooi gelukt!
    De onderste wat kleur betreft helemaal top!
    Want rood en groen vermengen vaak "modderig"
    jij hebt het mooi helder gehouden!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both are amazing cards with brilliant colored areas!
    Groetjes Anja
    DesignTeam

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne