Volgers

dinsdag 31 maart 2015

zet je beste beetje voor

Hallo Bloggers ,


hier ben ik weer , en weer met een mannen kaart, ja ja, die maak ik veel maar die kan ik ook makkelijk kwijt, vandaar het aantal .

Het lukt me ook altijd redelijk met andere kaarten heb ik meer problemen .
De zij kant heb ik weer met brusho olive groen gemaakt daar de klok van las vegas en de schoenen van deepred . De tekst stempel is van stamping back .
Zo zie je maar dat je best alle merken door elkaar kunt mengen .
Dit alles gelijmd op een mos groenen kaart en daarna op een crème kleurige .

Ik hoop dat jullie hem een beetje mooi vinden en dat hoor ik graag .
Ook wens ik jullie een mooie avond en een goede nachtrust .


                            groet Rianne

12 opmerkingen:

  1. Helemaal super, errug leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kmannenkaartje Rianne, daar ben jij echt goed in ...en ook zeker leuk als je er een goede bestemming voor hebt....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Alweer zo'n mooie kaart, jij bent echt een ster in mannenkaarten maken,
    wat zijn de stempels leuk en ook het randje past er mooi bij,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stoere kaart, vooral zo met die schoenen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoer mannenkaartje Rianne,leuke tekst!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie mannenkaart, en je brusho kleuren zijn prachtig ! Ik heb het altijd moeilijk met mannenkaarten, maar zo heeft iedereen zijn ding zeker ! Nog een fijne dag.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, lekker stoer, vooral de schoenen erbij vind ik gaaf . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stoere mannenkaart Rianne! Knap dat je ze altijd zo kunt maken hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Rianne,
    prachtig deze combinatie,
    mooi dat brusho
    bijzonder die schoenen in de klok!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent gewoon hartstikke goed in mannenkaarten! Diy is ook weer een mooie, zeker hoe je de Brusho hebt gebruikt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je goed in mannenkaartjes Rianne!! Ik heb steeds heel veel moeite voor mannen kaartjes, mooie Brusho effect en mooie stempelcombinatie!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne