Volgers

zondag 5 april 2015

geel


Hallo Bloggers ,


Allereerst wil ik jullie fijne Pasen wensen met mooi weer en veel gezelligheid .  Maar ik neem aan dat dat bij ieder wel zal lukken .

Hier weer een kaartje in paas sfeer met brusho ( waar ik toch mee aan het experimenteren ben ) maar nu met een bloem en die heb ik in de kleuren Geel blauw gemaakt ,dus een paaskaart .
Ik zal het bericht niet te lang maken heel veel plezier jullie allemaal en tot van de week.

                            liefs Rianne 

11 opmerkingen:

  1. Happy Easter to you and yours, Rianne.

    Your card is gorgeous

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Mijn man stond over mijn schouder mee te kijken en zei"oh..wat een mooie kaart"
    dat vind ik dus ook, mooie stempel en de kleurtjes zijn prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt hem maar namens mij dat krijg je niet gauw te horen van mannen .
      leuk mijn dag is weer goed

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en de kleuren zo mooi in elkaar overlopend.
    Het lijkt me niet gemakkelijk om te maken.
    groetjes van Marianne
    http://geefeenbeetjeliefdedoor.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi effect met de kleuren en de stempel Rianne!
    Fijne Paasdagen verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Rianne,
    ik kijk altijd met plaezier naar je gemaakte kaarten, nu ok weer deze vrolijke kleurrijke kaart!
    prachtig resultaat!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat is deze gaaf zeg. De kleuren de achtergrond. Ooit wil ik ook meer stempelen en spetteren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtig kaartje Rianne....zo leuk in die blauwe/gele kleurtjes en daar die stempel op een prachtig geheel!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook weer zo mooi van kleur geworden! En die bloemenstempel staat prachtig. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne