Volgers

woensdag 29 april 2015

kleuren kaarten team

Hallo Bloggers,

Daar zijn we weer ,deze keer weer eens voor het kleurenkaartenteam met de kleuren turquoise en wit.
Natuurlijk kon ik me daar niet aan houden en moest er toch een kleurtje bij vond dat toch mooier en sprekenden. Dit kaartje en deze techniek hebben we op het event gedaan en vond het wel passen voor het KKT .de huisjes zijn geembosd met witte embossingspoeder ,de rondjes zijn gemaskerd .
hopelijk vinden jullie het leuk en voor nog meer kaartjes met die kleur kun je vinden op het blog van Martine ,   http://martinaskaartjes.blogspot.be/2015/04/oproep-kleurenkaartenteam-2015-4-de.html
Ik kom vanavond bij jullie langs , Heel veel kijk plezier .

                           Liefs Rianne

21 opmerkingen:

  1. hoi rianne
    nou echt een kaart met het WAUW-effect wat mooi en knap gedaan
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie kaart geworden maar eerlijk gezegd had ik van jouw wel verwacht dat je met diverse tinten turquoise zou gaan werken :-) (misschien later?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt wel gesmokkeld, maar..je kaartje is prachtig, wat een leuk idee..
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor die kleurrijke cirkels en de strakke lijnen langs de randen Rianne.
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met een mooie techniek. Zie veel kaarten met inkt technieken voorbijkomen. Erg mooi gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan met die gekleurde cirkels met daarop de witte huisjes. De andere kleuren staan prachtig bij het KKT-turquoise.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet helemaal de opdracht maar wel een heel mooi kaartje!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje is dit.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Rianne, prachtige kleurend bij elkaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend kaartje Rianne....en inderdaad die kleurtjes erbij staan heel leuk.....
    KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. eigenlijk heb je een beetje valsgespeeld he ? hahahahaha ! tja, het is een echte uitdaging om met de twee kleurtjes alleen aan de slag te gaan, niet altijd even makkelijk...
    het resultaat mag er zeker en vast wezen hoor, geslaagd kaartje
    fijn dat je er (weer) bij was ! Zonder jou, is er geen kleurenkaartenteam, dank je wel dus,
    nog een fijne dag en tot de volgende,
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie techniek, hoewel niet helemaal volgens de kleurenuitdaging :-)

    Helaas ben ik vergeten me aan te melden bij Martina, ik had nog wel de kleuren gekozen :-)

    Gisteren een te drukke dag en ook nog een beetje ziek, dus vandaag hop ik langs iedereen. Hopelijk komen er wat mensen terug op bezoek :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Rianne,

    Jij durft... extra kleuren gebruiken... Maar je kaart is toch wel mooi hoor, leuke techniek...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel apart maar wel mooi gedaan, en geworden.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel apart maar wel mooi gedaan, en geworden.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat geeft net wel iets meer, leuke uitvoering. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook in deze kleuren is de techniek zo mooi! Kan me voorstellen dat je er een kleur bij wou; mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Rianne,
    mooi deze techniek en vrolijke kleurtjes heb je gebruikt!
    Prachtig resultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele originele kaart, mooi hoor.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke originele kaart Rianne!!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne