Volgers

dinsdag 21 april 2015

Lente ?

Hallo Bloggers,

Wat een weertje weer hé ,heerlijk gefietst terrasje gezeten boekje gelezen en nu achter de pc .
Amper tijd voor een kaart te maken maar niet getreurd heb altijd wat op voorraad en zoals jullie zien een zomers kaartje .

dit gemaakt met bruine bister mooie aparte kleuren ,De schelpen zijn overal vandaan van verschillende merken de tekst is van mijn Zus en de blauwe achtergrond is met distress gemaakt .
Zo zien jullie dat je alles bij elkaar kunt gebruiken .Dat is zo fijn van stempelen .
Dit alles gemat op een dr br kaart en daarna op een crème kaartje .

Ik hoop dat jullie ook lekker kunnen genieten van het mooie weer, net zo als ik .
Een fijne avond nog en tot kijk.

                               Liefs Rianne

10 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Rianne...zeker die bisterachtergrond is heel kunstig...maar ook de lucht heb je heel mooi gemaakt....niet van echt te onderscheiden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi resultaat Riane, met bister is het altijd een verrassing wat het zal worden, maar dit is heel mooi en trouwens een heel mooie tekst
    groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartje Rianne en wat een mooie tekst is dat!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi veel tinten in jou bister! Prachtig! Hier ook wat minder kaarten aan het maken en lekker in de tuin aan de gang geweest; wat een genot toch... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig en wat een mooie tekst heb je gebruikt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, ben fan van de zee :-) geniet van het buiten zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Rianne,
    prachtig dit kaartje,
    wat geeft dat bister toch een mooi effect!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi zeg!! De kleuren en de stempels zijn prachtig bij elkaar!
    Jij weet goed hoe je die bister moet gebruiken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne