Volgers

vrijdag 17 april 2015

bijzondere herenkaart




Hallo Bloggers,

Eindelijk ben ik er weer ,het was zo een mooi weer dat ik het zonde vond om binnen te zitten ,dus nu het weer wat minder is toch maar even iets geplaatst .
Jullie waren natuurlijk wel nieuwsgierig naar mijn spulletjes die ik gekocht had op het event ,nou dat kan even duren voor je alles hebt gezien maar hier is het begin.

Dit kaartje gemaakt met een template van Tim Holtz de stempel van Katzelcraft de kl streepjes kan ik zo niet zeggen maar is ook nieuw en de tekst stempel hebben we gekregen .

Dit is dus al een begin , ik hoop dat jullie hem leuk vinden hij is anders dan normaal maar kan ook leuk zijn .
Veder wens ik jullie een fijn weekend en geniet lekker van het mooie weer.

Liefs Rianne



9 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Rianne....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Rianne!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk geworden Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke combi van de stempels en het stencil Rianne!
    Goed weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig zijn die stempels van Katzelkraft! Mooi gecombineerd! En mooi in die twee kleuren. Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart met deze afbeelding en die tekststempel komt mij reuze bekend voor haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, mooie stempels heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Rianne,
    een waar kunstwerk heb je gemaakt, mooi resultaat!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super!! Heel speciaal en daarom ook heel mooi!!

    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne