Volgers

maandag 27 april 2015

dank je

Hallo Bloggers ,


Hier weer een kaartje , en nu eens een dank je kaartje natuurlijk voor een heer die heel graag foto's maakt , die wilde ik graag bedanken dus dit kaartje gemaakt .

De achtergrond is van  een jellyplate met de kleuren licht blauw en bruin . daar wat op gestempeld met een achtergrond stempel van art journey en het fototoestel merk  weet ik niet want dat is van mijn vriendin . De tekst geprint met een lettertang . Een heel mooi geheel en hopelijk kunnen jullie het waarderen .

                             Liefs Rianne

9 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Rianne,
    ik ben het helemaal met je eens,
    mooi geheel dit kaartje!
    Mooie achtergrond en mooie stempels!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die camera!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    ja, ziet er super uit,mooie achtergrond en je hebt prachtige stempels gebruikt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke mannenkaart Rianne....prachtig gecombineerd die achtergrond met de stempels....
    nog heel hartelijk bedankt voor je leuke verjaardagskaart....staat hier te pronken op de kast....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi rianne
    het valt mij op dat je altijd heel precies kijkt naar de ontvanger zijn hobby's of andere dingen en dan maak je er een perfecte kaart voor
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt. De kleurencombi is heel mooi, en de fotocamera is echt de eye catcher op je kaart.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie achtergrond! Past helemaal bij je stempels! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Rianne , die heer zal zeker blij zijn !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne