Volgers

maandag 13 april 2015

Art specially event

Hallo bloggers ,

Zo hier ben ik weer ,Na twee heerlijke dagen op het event rond gekeken te hebben en het een en ander hebben  aangeschaft  .zijn we weer   moe maar voldaan huiswaarts gegaan .

Ik laat niet zien wat ik gekocht heb maar dat zien jullie vanzelf wel voorbij komen ,dat is om het spannend te houden en dan hebben jullie nog iets om naar uit te kijken .

De foto hier boven is van al de workshops die we gemaakt hebben ,hopelijk kunnen jullie het een beetje zien.  Het is teveel om hier weg te zetten dus doe ik het zo .

Dus lieve mensen hou mijn blog maar goed in de gaten daar komt een dezer dagen vast wel iets voorbij .

Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.

                          Liefs Rianne 

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de workshop resultaten laat zien Rianne....die heb ik geen van allen gevolgd, omdat ik maar 1 dag ben geweest dit jaar. En dan is er niet zoveel tijd voor workshops.
    Leuk om je weer gezien te hebben, ook al was het maar even dit keer.
    Geniet lekker na, groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je een paar leuke dagen heb gehad op de stempelbeurs Rianne, je heb hele leuke kaartjes gemaakt daar op de workshops....en ik ben nieuwsgierig naar wat je er allemaal voor moois mee gaat maken....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer veel bijgeleerd Rianne, en wat was het leuk je een keertje in het echt te zien!!! en ja hoor de foto lijkt op het origineel, al is het voor mij altijd moeilijk iemand van foto te herkennen!! Volgende keer zal ik je zeker herkennen!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al was het maar kort; leuk je weer even gezien te hebben! Fijn dat jij ook zo genoten hebt! Geniet van alle indrukken en inspiratie en ik ben zeker benieuwd wat je de komende tijd in petto hebt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Rianne,
    wat fijn dat je zo hebt genoten!
    Natuurlijk zal ik in de gaten houden wat je allemaal hebt aangeschaft,
    middels je creaties!!!!
    Wat je nu laat zien is al helemaal geweldig!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne