Volgers

donderdag 9 april 2015

vliegende fiets

Hallo Bloggers

zo dan nu eindelijk een berichtje van mij .Ik ben al bezig vanaf 7 uur om een kaart op het blog te zetten maar er kwamen steeds telefoontjes tussen .Ik ga namelijk met een vriendin naar het stempel event en ieder wil me een fijn weekend wensen en dat is natuurlijk heel lief maar je blijft dan altijd wat praten en de tijd gaat door .maar dan nu de kaart.

Dit is natuurlijk een herenkaart ,de achtergrond is met dylusion gemaakt ,(ik had eigenlijk ook mijn handen moeten laten zien die zaten behoorlijk onder.) daar heb ik weer zomaar wat op gestempeld iets uit de oude tijd dus vond daar ook dat horloge wel bij passen en de radartjes .dit alles gemat op een kobald blauwe kaart en daarna op donker blauw en klaar was Rianne weer.

Ik wens jullie een heel fijn weekend en misschien kom ik een van jullie wel tegen op het stempel event .

                          Groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Als ik er toonbaar uit moet blijven zien doe ik met die sprays gewoon handschoentjes aan...schoon blijf je niet...
    Enne ik zie je graag weer op het Art Specially Event. (Zaterdag sta ik het grootste gedeelte van de tijd bij "De Duif", zondag lekker vrij rondlopen...)
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig mooie achtergrond weer Rianne...prachtig gecombineerd het blauw en roze...en dat samen met die gave stempels een TOPkaartje weer...
    Veel plezier op de stempelbeurs dit weekend...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er geweldig uit en dan maken vieze handen zeker niet uit:-)) veel plezier op de beurs!!
    groetjescorry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    wens je veel plezier op de beurs, dat gaat vast lukken..
    Je kaart is weer heel mooi, super de achtergrond en de stempels zijn top!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    je kaart is prachtig van kleur en de stempels zijn ook weer helemaal fantastisch.
    Veel plezier in Nijkerk! Ben benieuwd of je weer wat moois koopt...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mannenkaart heb je gemaakt Rianne, leuke stempels en veel plezier op het event!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie steampunk kaart Rianne en je hebt mooie kleuren gebruikt.
    Geniet in Nijkerk! :-)
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Rianne,
    mooi deze kaart met prachtige stempels!
    Leuk weekend daar op de stempelbeurs!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne