Volgers

donderdag 23 april 2015

wandelend het jaar door

Hallo Bloggers ,

Het is maar goed dat ik een voorraadje heb liggen kan ik jullie toch wat laten zien .
Dit herenkaartje is gemaakt van een simpel distress achtergrondje en een template daar het mannetje op gestempeld en de tekst er zelf bij verzonnen .Dit alles gemat op een creme kaart en klaar was ik weer .

Ik hoop dat jullie hem kunnen waarderen en dat hoor ik graag alvast bedankt en tot de volgende keer .

                              Liefs Rianne

8 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Wat een gave kaart, ik vind dat mannetje zó leuk, ook je achtergrondje is prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor die gave achtergrond en de tekst past goed bij de stempel van het menneke!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij blijft beregoed in het maken van de mannenkaarten! Deze ook weer; mooie achtergrond, persoonlijk en mooi mannelijk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi mannenkaartje Rianne, wat een leuke tekst is dit zeg!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi rianne
    echt een toffe mannenkaart en leuk zo met die tekst erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt. Heel mooi in deze tinten
    Fijn weekend
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi rianne,
    heel mooi gemaakt,
    leuk die stempel en die tekst!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke mannenkaart!! Mooie achtergrond en mooie stempel de tekst is er passend bij!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne