Volgers

zondag 3 mei 2015

heel apart

Hallo Bloggers,

Wat een weer hé tenminste hier regen het en heerlijk weer om te knutselen en dat heb ik dan ook gedaan .

Natuurlijk herenkaart, maar wel een aparte namelijk met alu folie , Ik was laatst bij ons in de stad in een creawinkel en daar hadden ze ook zoiets staan dus ik niet te lui moest dat ook eens uit proberen .
zie  het resultaat .

Het gaat zo , je neemt gewoon alu folie uit de keuken dat leg je tussen een mal van de cuttelbug ,wel voorzichtig hoor is heel dun , Dan ga je daar met zwartte gesso over ,die had ik natuurlijk niet maar niet getreurd die maken we even met wat zwarte verf erin want witte had ik wel .  Daar weer overheen Inca gold brons ,. dit alles opgeplakt op een correpedentie kaart en dat weer gemat op een Kraft en dat alles op een crème kaart . Wat een resultaat en wat was het leuk om te doen .Wat stempeltjes er bovenop geplakt niet te veel een tekstje en klaar was ik .

Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen en lees graag jullie reacties .

Natuurlijk wens ik jullie nog een fijne Zondag en tot kijk.

                             Liefs Rianne 

11 opmerkingen:

  1. De techniek ken ik al maar gebruik hem niet meer zoveel, je kunt ook nog goudglitter over de verf strooien als het net niet droog is, het blijft leuk om zo lekker te knoeien :-)
    je hebt er weer een leuke kaart van gemaakt Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi, geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Rianne....je experimentje is weer heel erg geslaagd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Rianne en bedankt voor de uitleg!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke achtergrond Rianne,
    prachtige stempels een gave mannenkaart,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge, dat heb je prachtig gedaan met de alufolie!
    Voor en man zeker geschikt!
    Mooi effect heeft het!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier heeft het wel pas vanmiddag, behoorlijk geplensd, nu weer droog, maar de tegels zijn nog nat...
    Mooi hoe je die achtergrond hebt gemaakt; lijkt wel een foto! Geniet nog van de zondag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stoere uitstraling!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke mannenkaart en mooi die alu achtergrond. Er is ook zelfklevend alutape op rol te koop bij bouwmarkten, dat is iets dikker en plakt op je ondergrond, waardoor het embossen beter gaat en de alufolie niet scheurt...misschien een ideetje.
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig heren kaartje Rianne, mooie techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. i hoi Rianne,
    mooie kaart met een pracht van techniek,
    bedankt voor het delen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne