Volgers

zondag 17 mei 2015

vreemde snuiter

Hallo Bloggers,


hier weer eens iets van mij ik verwaarloos jullie een beetje maar dat krijg je in de zomer of lente .Ik ben toch wel een beetje bezig geweest en dan ook met die gekke vogels ,die jullie vast al een keer voorbij heb zien komen .
Nu ik heb ze natuurlijk ook en wil ze jullie niet onthouden .
Ik heb natuurlijk eerst wat rond gekeken wat ze er allemaal mee deden want ik wist er zelf geen raad mee vond ze leuk maar dat was het ook dan maar als eens goed rond kijkt zie je toch wel hele mooie creaties voorbij komen.nou hoop ik natuurlijk ook dat jullie deze weer mooi vinden ik heb er mijn best op gedaan ,hij heeft geen uitleg nodig en spreekt voor zich .
ik wens jullie nog een fijne Zondag en tot kijk.

                      Groetjes Rianne

9 opmerkingen:

  1. leuk, leuk gedaan. Wat een kleur en de crazy birds blijven crazy en leuk om mee te werken.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stempels he die crazy birds....deze heb je mooi uit laten komen tegen die mooie achtergrond Rianne!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, deze is geweldig. Wat een gave vogel! Mooi tegen die achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk zeg en zeker met die achtergrond erbij! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En weer heel anders deze gekke vogel; mooie kleuren en leuk idee met donker eroverheen! Fijne week, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Rianne,
    hihihi inderdaad een leuke rare snuiter!
    Je hebt er een prachtkaartje van gemaakt!
    Mooie achtergrond weer!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaarten heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaarten heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt met deze grappige vogel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne