Volgers

zondag 31 mei 2015

herenkaart

Hallo Bloggers,


eindelijk ben ik er weer , na een paar drukke weken met verhuizen en allerlei andere dingen had ik weinig tijd . Ook ben ik het kleuren kaartteam vergeten maar dat maak ik volgende keer wel weer in orden .

Ik had natuurlijk ook niet veel tijd om kaartjes te maken ,maar gelukkig had ik nog wat op voorraad
en die hadden jullie niet gezien en wil ik jullie toch graag laten zien .

Het is een simpel kaartje met een achtergrond van golfjes met een template en wat water een bootje van stamping back en dat samen gemat op een dk blauwe kaart en dat weer op een witte kaart met daarop nog wat zee attributen gestempeld .

Hopelijk kunnen jullie het waarderen en dat hoor ik graag en lees ik graag.
een fijne avond en tot horens.

                          Rianne Timmers 

9 opmerkingen:

  1. Het is een schitterend kaartje Rianne dat je deze zondagavond laat zien....mooi hoor met
    die leuke zeilboot ....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie mannenkaart, hoewel deze een zeilende vrouw ook graag zou krijgen . . .
    Pracht stempel Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt! Het lijkt echt net een tegeltje voor aan de wand.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk tafereel heb je gestempeld en gekleurd Rianne!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Rianne,
    prachtige kaart,
    mooi bootje!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne