Volgers

vrijdag 8 mei 2015

bloemen voor moederdag

Hallo Bloggers , hier weer eens een kaartje, ben een beetje druk geweest van de week dat kun je zo eens hebben .Maar dan nu toch een kaartje een eenvoudig kaartje maar die had ik nodig .Dit is een stempel van art journey en zo mooi en leuk om mee te werken . Het is gekleurd met de nieuwe kleur van distress nou weet ik niet zo gauw de naam maar iets met lagoon .De tulp gemaskerd . 


Hier ook een eenvoudig kaartje met een stempel van stamping back ook heel gaaf en ook gemaskerd want de tulp is maar alleen .
Met de  teksten heb ik even gewacht want je kunt deze kaarten overal voor gebruiken ,wel ruimte gelaten dus dat kan altijd nog .
Nou ik hoop dat jullie er van kunt genieten en dan wens ik jullie een heel fijne Moederdag  .

                               Liefs Rianne

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren Rianne
    wat voor papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren Rianne
    wat voor papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow Rianne dat zijn wel 2 prachtige kaartjes wat een mooi ingekleurde bloemen....schitterend van kleur....KNAP gedaan!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fleurige kaarten zeg. Die tulp is ook erg mooi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi rianne, het zijn twee prachtige kaarten! Jij noemt ze eenvoudig, nou, ik vind ze prachtig! En handig om ruimte voor en tekst open te laten. Dan heb je voor elke gelegenheid een kaart in voorraad.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    ze zijn alle 2 prachtig, mooie tulpen, ik vind de paarse heel erg gaaf!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi rianne
    twee geweldige kaarten en dan durf je te zeggen eenvoudig? nou ik doe het je niet na:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Rianne,
    wat een prachtige bloemen kaarten,
    ik vind de kleuren, die je hebt gebruikt, zo mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes Rianne! Ik heb wel een lichte voorkeur voor de eerste kaart.
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allebei zo mooi! De kleuren en bloemen van de 1e hebben iets meer aantrekkingskracht op mij... Fijne zondag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne