Volgers

dinsdag 12 mei 2015

herenkaart


Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,wat een weertje hebben we weer, heerlijk in de tuin gewerkt en wat nieuwe plantjes gezet. Is altijd leuk om te zien wat er uitkomt en het is zo fleurig ,je tuin kleurt er zo van .

Maar nu mijn kaartje ,is weer een herenkaartje maar jullie weten dat ik die altijd kan gebruiken .
Dit is weer met brusho gemaakt en gekleurd en met de stempels van het ASE  op aquarel papier en dat gemat op een lime groene kaart en dat weer op een creme kleurige kaart .

Ik hoop dat jullie hem weer kunnen waarderen . ook wens ik jullie nog een fijne avond .

                                Liefs Rianne 

9 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje geworden hoor. Het is een prachtige stempel sheet.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind em ook leuk als verhuiskaartje...:-), superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absoluut :) Prachtig Rianne, ondanks de mooie frisse kleurtjes toch een echte mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    mooi gemaakt met Brusho,
    heel vrolijk en volgens mij kan deze kaart voor iedereen!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi herenkaartje weer Rianne...wat ben je heerlijk aan de slag geweest met inkt en stempels...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rianne,
    Een hele mooie mannenkaart. daar moet ik dringend eens aan beginnen, maar mannenkaarten vind ik altijd moeilijk ! Deze is heel, heel mooi en prachtig van kleuren.
    Groetjes en nog een zonnige dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt, hele mooie achtergrond en de stempels zijn top,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi je Brusho kleuren en die stempels vind ik ook gaaf... Geniet van het mooie weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne