Volgers

maandag 8 juni 2015

verjaardagkaart



Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer, wat een weertje hé daar kun je van genieten maar er is een probleem je komt niet aan kaarten maken toe . maar dit kaartje toch maar gemaakt vrijdag met mijn vriendin tijdens de warmte moest je toch binnen zitten en toen hebben we toch een paar kaartjes gemaakt .
De stempel is van art journey en zo mooi te gebruiken voor allerlei doeleinden .
Deze keer een verjaardag kaartje er valt niet veel over te vertellen gewoon kijken en genieten.
verder wens ik jullie een fijne avond en tot de volgende keer.

Groetjes Rianne 

8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Rianne, jij bent ook van alle markten thuis . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    ik vind het en prachtig kaartje! De stempel is inderdaad voor veel gelegenheden te gebruiken. Een sterkte kaart zou ook goed kunnen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoe dat paars naar voren komt!
    Denk dat je deze week ook voornamelijk van het lekkere weer geniet... veel plezier! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Rianne,
    mooi kaartje in een prachtige kleurencombie!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige bloemenkaart Riane, super mooie kleuren ook!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne