Volgers

zondag 28 juni 2015

herenkaartje

Hallo Bloggers ,

Hier ben ik dan weer eindelijk , jullie zullen me wel gemist hebben maar we waren heerlijk naar Zuid Frankrijk heerlijk genoten van het mooie weer en het lekkere eten en drinken .

Maar nu wil ik toch maar weer eens beginnen met wat kaartjes te plaatsen voor jullie mij helemaal vergeten en dat is niet de bedoeling .

Dit kaartje had ik al voor de vakantie gemaakt en is een kaartje van een workshop dat ik geleerd heb op het event en nu op een kaart toe gepast was leuk om te doen .

eerst brusho en toen met witte embosing poeder de ondergrond bewerkt en daar bovenop de losse dingetjes geplakt die ook bewerkt zijn met embosing poeder maar dan zwart  .
hopelijk kunnen jullie het waarderen en reageren weer voldoende want daar doen we het voor .
is altijd leuk om te lezen .
Ik wens jullie een fijne Zondag en tot kijk maar weer.


                           Groetjes Rianne

6 opmerkingen:


  1. Wat heerlijk dat jullie er lekker tussen uit waren,
    genieten is dat !
    En wat een mooie vrolijke kaart laat je ons zien, wowww ☺
    Een zonnige en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Rianna,
    wat heerlijk dat je al op vakantie bent geweest toen het hier zulk slecht weer was...
    Je kaartje is prachtig. De tweede met Brusho vandaag die ik tegenkwam. Toch eens uitzoeken wat het precies is..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad Rianne....en je kaartje is weer een prachtig.. moie kleur en prachtig gestempeld...

      groetjes Rosina

      Verwijderen
  3. Welkom terug Rianne! Leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad :-)
    Je kaart is vrolijk van kleur en leuk gebruik van de ASE 2015 stempels.
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    heerlijk op vakantie geweest dus!
    mooi kaartje laat je weer zien, prachtig die kleurtjes en achtergrond!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug! Val je met je neus in de warme temperaturen....
    Mooi lekker zonnige kaart heb je ervan gemaakt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne