Volgers

vrijdag 3 juli 2015

zomerbloeiers

Hallo Bloggers,

Wat een weertje he ,ik ga gewoon door met vakantie vieren heerlijk toch lekker niets doen .
Een beetje freubelen en wat lezen s avonds een terrasje nou wat wil je nog meer. Dan nemen we de warmte in bed op de koop toe . dat doen we smiddags in een luie stoel.

Toch maar even een kaartje het is niet zo een moeilijk kaartje .het is een stempel en doormij gekleurd met de stiften leuk om te doen en zeker met dit weer niet te moeilijk en helemaal niet nadenken .

Ik hoop natuurlijk dat jullie het weer kunnen waarderen en dat hoor ik graag .
Ik wens jullie een heel fijn weekend en tot kijk maar weer .



                        lieve groetjes Rianne

8 opmerkingen:


  1. Jeetje dat is dan een mooie stempel,
    en ook zo mooi gekleurd, echt een geweldige kaart ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is dit bloemenkaartje Rianne....het geeft een heerlijke zomerse uitstraling...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    het is een heel mooie zomerse kaart! Al die bloemen heb je prachtig gekleurd! EN vier jij nog maar even vakantie verder hier. Je waant je toch echt in Zuid-Europa!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige, zomerse kaart Rianne.
    mooi met de ingekleurde bloemen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een gezellig tuintafereeltje geworden Rianne!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie zomerse kaart!
    Was heerlijk jou en Gerrie weer te zien! Leuk zo onverwacht! Hoop dat jullie goed thuis zijn gekomen en de hitte te boven zijn....
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi rianne,
    mooi deze vrolijke zomerbloeiers!!!
    prachtig!!
    Ja genieten van het weer,
    al ben ik wel blij dat het nu wat koeler is!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk zomers kaartje Rianne, mooie ontwerp en mooie kleuren!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne