Volgers

maandag 20 juli 2015

`n beetje van mezelf en `n beetje van een ander .

Hallo bloggers ,

Nou zoals beloofd ben ik weer , ik heb niet zoveel te vertellen want hier is het een gewone werkdag geweest zoals voor iedere huisvrouw. wassen ,bedden opmaken , en wat er zoal meer bij komt kijken .
Nu even over dit kaartje ,dit is een stempel van Art Journey en vond hem zo lief maar wist hem niet goed te gebruiken ,tot ik een voorbeeld kreeg op FB. De stempel is  alleen de vogeltjes en met wat gemaskerd te hebben en een stukje kraftpapier als liniaal ,kreeg ik dit resultaat .Dit alles gelijmd op kraft en daarna op een witte kaart .
Ik hoop dat jullie hem weer mooi vinden en wens jullie een fijne avond en voor degene die vakantie
hebben een fijne vakantie.

                 liefs Rianne



5 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Rianne,
    heel leuk kaartje, mooi gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf idee, vogeltjes op een liniaal, hoe kom je erop... geeft een leuk effect en een vrolijke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi rianne
    een erg leuke vogeltjeskaart en hoe ze zo samen zitten helemaal geweldig
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne, ik vind je kaartje superleuk. Het stempeltje is gaaf en je hebt he heel leuk verwerkt ook.
    Die liniaal vind ik echt een vondst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne