Volgers

vrijdag 17 juli 2015

zeg het met bloemen

Hallo Bloggers ,

Hier weer eens iets van mij ,schandalig ik krijg van alle kanten te horen wanneer komt er weer eens iets op je blog . Ik schaam me diep , dus van daar weer eens iets van mij ,het word zo makkelijk aan de kant geschoven .

Maar nu dit kaartje , dit had ik gezien in een tijdschrift en dacht dat kan ik ook. zo gezegd zo gedaan .
eerst de bloemen met clear embossing poeder verhit daarna met wat brusho rond de bloemen en een beetje groen geel eronder dat met een kwastje een beetje uitgespreid dat gedroogd en de bloemen weer omlijnd met een zwarte fineliner. daarna nog wat strepen erop gaf een speels effect .De randen nog een beetje zwart en klaar is hij weer . ik vond hem zeer geslaagd ,ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden en natuurlijk hoor ik dat graag .

Ik wens jullie een heel fijn weekend en weer tot kijk .

                           Groetjes Rianne 

9 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne, dat is lang geleden dat ik bij je ben geweest. Maar nu ben ik er dan weer. Wat is dit een gave kaart ik ben er helemaal weg van. Ook je vorige is leuk, met wat kunst en vliegwerk kan je met eigen middelen ook veel bekijken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Rianne. Mooie kleuren heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer prachtig uit, hier kun je er nog wel wat van maken, met nog wat kleurtjes heb je zo een serie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi rianne
    gewoon alles in je eigen tempo doen hoor!! en je kaart is wonderschoon zo met die prachtige bloemen en mooie kleuren!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne, ik kan bijna niet geloven dat je dit helemaal zelf maakt. Zo prachtig en die kleuren! Het is echt een kunstwerkje/kunststukje! Voor jou misschien gewoon, maar ik vind het heel bijzonder!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi rianne,
    geweldig wat is dit kaartje mooi!
    Hele leuke techniek,
    ga ik toch ook eens proberen,
    op dit moment ben ik veel met de dylusions paint bezig,
    maar bister en colorit zullen mijn volgende project wel worden,
    ik vind dit resultaat geweldig prachtig!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Lekker frisse kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne