Volgers

woensdag 8 juli 2015

workshop







Hallo Bloggers

Normaal begin ik met een kaartje, deze keer niet . Deze keer wil ik jullie er twee laten zien
ik zal eerst gaan vertellen waarom , We zijn afgelopen zaterdag naar een workshop gegaan ,het was er bloedheet maar o zo gezellig daar hebben we dit bovenste kaartje gemaakt met distress paint, dat is een bepaalde verf, werkt heel fijn. Maar moet eerst wat sparen om dat weer aan te schaffen.
dus wilde ik het eens proberen met wat ik had . daar zie je hieronder het resultaat van .



 Ten eerste heb ik niet zo een mooi papier ten tweede niet de verf maar distress stain is waterinkt
plus had ik geen rondjes pons . Maar zoals jullie zien is het zo toch ook aardig gelukt .
ik hoop dat jullie het kunnen waarderen jullie reacties lees ik graag .


                               Liefs Rianne

11 opmerkingen:

  1. is super goed gedaan, dat is juist de kunst om met ander materiaal toch een mooi resultaat te krijgen. groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, ik vind het prachtig, Rianne.
    at een mooie kleurtjes en wat een mooie samenstelling van de verf en de stempels en de tekst!
    Super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gelukt, zeker met het materiaal van je hebt. Je mag trots zijn.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Zoooo hee dat is schitterend zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Rianne,
    mooi resultaat..
    en zo zie je maar weer je kunt altijd met wat creativiteit
    iets moois maken!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi resultaat met de spullen die je al hebt, zou er toch maar even over nadenken of je de nieuwe inkt echt nodig hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vind je resultaat er supermooi en gaaf uitzien dus 100% geslaagd!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja kaart van de workshop had ik daar al bewonderd (heerlijk om elkaar weer te zien!)
    Maar de "thuiskaart" mag er zeker ook wezen; mooi!! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,

    Ik vind beide kaarten mooi hoor en het resultaat met de verf die je al had mag er heel zeker wezen super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaarten zijn allebei even mooi , dus andere materialen zijn daarom niet slechter of beter , goed dat je zelf het initiatief hebt genomen om het ook eens met die andere verf te proberen , ik vind ze super mooi geslaagd allebei!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne