Volgers

zaterdag 25 juli 2015

kinderkaart

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer, nu met een kinderkaartje .
Een eenvoudig kaartje maar oh zo leuk om te doen ,de randen plakken we af en dan maar sponsen met distress inkt ,liefst drie kleuren dan komt het het mooiste uit .Dan wat gestempeld met een achtergrond stempel en wat ringen , Daarna met een template wat gesso erop gedaan alles laten drogen ondertussen de stempel van viva las vegas gekleurd en toen op de kaart geplakt ,dit alles geplakt op een donker rode onderkaart en klaar ben ik weer .
Ik wens jullie een fijn weekend met natuurlijk heel mooi weer,

                        groetjes Rianne

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart, kleuren komen goed over. Goed gelukt.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Vind de kleuren super mooi en intens en wat een gave stempel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Mooi die kleuren en die VLV stempel heeft ook al zulke mooie kleuren! Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    supermooie kaart zeg,
    wat mooi al die laagjes zo over elkaar!
    Prachtresultaat!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne