Volgers

donderdag 23 juli 2015

beterschap

Hall Bloggers,

Hier ben ik weer, had beloofd om weer eens wat meer kaartjes erop te zetten .Het is een simpel kaartje wat ik gedachteloos heb gemaakt . Dat kun je soms zo hebben ,ook dat je geen inspiratie hebt dan zit je maar iets te doen en toen kwam dit kaartje .

Ik heb er niet veel over te vertellen ,het is een beterschap kaartje geworden .
 Maar hoop toch dat jullie het leuk vinden .
Ik wens jullie een fijne avond .

                       groetjes Rianne


6 opmerkingen:

  1. Leuk dat jampotje met die verse aardbeien!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt mij ook wel wat, je zit een beetje te spelen en te schuiven met papier, verf, inkt en stempels en ziedaar een kaart. Ik kan er alleen maar van dromen :-) En beterschap met aardbeitjes is helemaal niet verkeerd . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    dat stempelen is niks voor mij,maar het is je weer prima gelukt om een hele mooie beterschapskaart te maken, lekker met 't fruit,
    groetjes,
    Ans
    p.s. ik vind stempelkaarten wel heel mooi, maar mij lukt zoiets niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw stempel en inkleurkaarten hebben een hoog crea-gehalte. Maar als ik t fruit zie, vind ik het jammer, dat het voorjaar voor onze tuin en de droogte van de laatste weken, ons fruit in de steek hebben gelaten. Bessen was in 1 glas te plukken, dus aan de merels gelaten, druiven - bijna niets. Niet de moeite waard van kranten, en de bramen - kleine groene dingetjes. Wat dat moet worden. Ook de peren blijven achter.
    Dus naar de groenteman en maar niet aan de jam. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi rianne,
    Prachtig deze kleurrijke kaart,
    word je vanzelf weer beter van!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren en kaart! Mooi zo die achtergrond. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne