Volgers

woensdag 29 juli 2015

Kleurenkaartteam

Hallo Bloggers ,

Hier weer met een kaartje voor het kkt de kleurencombi is gekozen door Pia en voor mij een heel mooie keuze . Ik heb weer met distress gewerkt net als mijn vorige kaartje en er gelijk een herenkaart van gemaakt ,die ik immers altijd kan gebruiken .
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en voor meerdere kaarten kijk dan even bij
http://martinaskaartjes.blogspot.be/2015/07/oproep-kleurenkaartenteam-7de-schakel.html
daar doen er heel veel mee .

                        lieve Groetjes Rianne

19 opmerkingen:

  1. Mooie herenkaart geworden Rianne. Jouw paars is tenminste in 1 teint. Heel fraai.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke stoere herenkaart en erg mooi samengesteld
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje Rianne. Ik schoot gelijk in de lach toen ik hem zag, de broeken van de heren in uni-grijs, alleen hun trui/overhemd in verschillende kleuren. Net echt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél toffe kaart heb je gemaakt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie herenkaart heb je gemaakt....lekker stoer. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tja, aan mannenkaarten altijd gebrek, hier hetzelfde liedje !
    jij hebt er een leuke van gemaakt in ieder geval, de kleuren kloppen, geslaagd dus ! =)
    Bedankt voor je deelname deze maand ! Zonder jou, geen kleurenkaartenteam.
    Hopelijk ben je volgende maand weer van de partij,
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Rianne,

    Wat een stoere mannenkaart. Die heb je nooit genoeg in voorraad hé! Super mooi gemaakt alweer!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Rianne,

    Wat een stoere mannenkaart. Die heb je nooit genoeg in voorraad hé! Super mooi gemaakt alweer!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een hele leuke stoere mannenkaart geworden voor het KKT.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie mannenkaart Rianne...komt heel leuk uit in deze KKT kleurtjes...
    Maar ik zie nog veel meer moois hieronder...ik heb heel wat gemist zie ik....het zijn allemaal schitterende creaties....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi.. Wat een leuke kaart! De afbeelding vind ik helemaal geweldig. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een stoere kaart! Geweldig stempel van die drie mannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave, stoere kaart! Heel erg leuk gedaan!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi deze herenkaart. Prachtig die drie figuren. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is de come
    Bi mooi he, en jij hebt het ook mooi verwerkt, ik vind de drie figuren ook erg leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke mannenkaart ! Bij iets meer tijd ,kom ik nog eens kijken op je blog . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Rianne,
    ook deze versie vind ik erg mooi,
    leuk die blauw/paarse overhemden als enig kleurdetail!
    Mooi gemaakt!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. supermooi Rianne,
    leuke achtergrond en de mannenstempel is ook top,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne