Volgers

dinsdag 4 augustus 2015

zo verschillend


Hallo Bloggers.

Hier ben ik dan weer eens , het is toch ook zo een mooi weer . maar hier een paar kaarten die allemaal op het zelfde neer komen . maar toch heel anders zijn aan jullie om te zeggen wat de mooiste is .


hier nogmaals alles bij elkaar en ho                                                      zo verschillend De standaard heb ik van een heel goede vriend                                                                gekregen en komt heel goed van pas .
                                                       
Ik wens jullie heel veel kijk plezier .
en tot de volgende keer .

Rianne

8 opmerkingen:

  1. Zo mooi, zo super!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn allemaal super, ik ben helemaal weg van de vogeltjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaartjes Rianne, heel mooi gestempeld weer....
    en een hele mooie standaard heb je gekregen...heel handig zo

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal mooi, maar ik vind "je t'aime" de mooiste. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe kan ik nou kiezen? Ze zijn alle drie ontzettend mooi! EN zo verschillend van kleur en thema.
    Complimenten! De standaard is mooi zeg!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi rianne
    wel een moeilijke vraag aan ons maar die vogeltjes hebben mijn hart gestolen terwijl de andere ook GEWELDIG zijn!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn alle drie mooi Rian maar de vlinder springt er bij mij uit. mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Rianne,
    wat een mooie serie, eg mooi van kleur,
    mijn favoriete is de gebloemde...
    ook de standdaard vind ik erg mooi!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne