Volgers

maandag 24 augustus 2015

weer een probeersel

Hallo Bloggers ,

hier weer iets van mij ,met  dit kaartje heb ik weer iets uitgeprobeerd, zo blijven we bezig ,
Als eerste heb ik wat brusho gestrooid toen een template 34 bovenop gelegd en daarna gesproeid met water ,dat is de achtergrond niets bijzonder was niet echt tevreden . Daarna heb ik de huizen stempel gebruikt van art special toen miste ik nog iets dat was de lucht daar heb ik de regendruppels van van Rijn en dat alles gemat op een fel groenen kaart en toen vond ik hem pas goed en was ik tevreden .Ik hoop dat jullie hem kunnen waarderen en hoor dat graag.

                           groetjes Rianne

10 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig!! De achtergrond en de druppels. Super! De huizen lijken wat scheef te staan..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Rianne in prachtige kleurtjes die achtergrond...en die waterdruppels lijken net echte ...HEEL KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk, maar die regendruppels, wat is dat en hoe doe je dat? Die vind ik erg gaaf! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De druppels van van Rijn ? ze zijn erg mooi en maken je kaartje helemaal af!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat past die mooie achtergrond goed bij de stempels Rianne! De druppels van Designs by Ryn komen ook erg mooi uit zo!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles past zo mooi bij elkaar! Niet af te lezen dat je er eerst niet tevreden over was; het is een prachtige kaart geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi rianne,
    je uitprobeersel is supergoed gelukt,
    kan me Heel goed voorstellen dat je tevreden bent met dit resultaat!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit weer mooi voor elkaar gebracht Rianne, super mooie achtergrond, mooie combinatie van stempels!! Schitterend stempelwerk!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne