Volgers

donderdag 20 augustus 2015

benenparade

Hallo Bloggers,

Hier weer eens iets van mij. Ben toch weer eens  lekker bezig geweest met stempels van mijn vriendin die ik al een tijdje had liggen ,maar wist er niet goed raad mee .Dat kun je soms hebben en dan ineens komt het . Het is een heel simpel kaartje geworden, maar O zo leuk .
Natuurlijk hoop ik dat jullie het ook weer kunnen waarderen en mij dat willen vertellen .
Dan wens ik jullie veel kijkplezier en een gezellige avond.

                                  Rianne

8 opmerkingen:

  1. Helemaal het einde...ik hou wel van deze mode...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Rianne...ik moet lachen als naar die hippe benen kijk...wel heel leuk gedaan....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Rianne. Het zou een perfecte kaart zijn voor onze bijna 16 jarige kleindochter. En zo eentje zal je heus wel weten om er met zo'n kaart een blij gezicht voor terug te zien. gr leny w
    PS het weekend zal ik rustig aan doen. Zat middag naar een gezellige middag. Het is in Delft Jazz-festival en bij kennissen geven ze een rustige middag in de lounge van het hotel. Gelijk door naar Ron, die een BBQ geeft om 6 uur. Alleen maar zitten. hihihi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een hele leuke kaart, de stempels zijn leuk en de tekst past er geweldig bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Rianne,
    leuke stempels zijn dat zeg!
    Leuk dat je de tekst zo toepasselijk hebt gebruikt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf deze combinatie!! Die benenstempels heb ik ook en nog maar een keer gebruikt...want net wat je zegt; je moet maar een idee ervoor hebben...
    Ben eindelijk weer toe aan een blogrondje; ook niet zo veel als eerder gepost i.v.m. de vakantietijd en even hier rondgekeken... Wat een gave kaart die bloemenkaart twee posten terug! En mooi grafisch de vorige! Weer genoten... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enorm leuk en origineel Rianne!
    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne