Volgers

vrijdag 14 augustus 2015

gespeeld

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer ,nu met een kaartje wat ik gemaakt heb en waar ik een beetje mee gespeeld heb .
In eerste instantie wist ik niet wat ik moest doen dus ging ik de oranje vlakken zomaar inkleuren dat beviel me niet hier moest wat meer mee gebeuren . Toen ben ik met een template over gegaan en nog niet tevreden ,daarna de stempel erop gestempeld ging al een beetje maar nog niet naar de zin .Toen maar een zon erbij en ja hoor dat was het helemaal tevreden . Nu hoop ik dat jullie hem ook mooi vinden en dat hoor ik graag.
Ik wens jullie een heel fijn weekend en tot kijk.

                                  Rianne

9 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne
    Supergaaf is je kaartje met deze mooie stempels.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kaartje Rianne...prachtig zoals die zon met zijn praxhtige zonnestralen...heel leuk gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart,
    de stempel is super en de achtergrond erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De aanhouder wint, ik vind hem leuk, vooral de zon als blikvanger. Je vorige kaart vind ik ook al zo geweldig, wat een leuk effect. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig effect zeg, die zon! Top bedacht!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zonnig stadsgezicht!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi rianne,
    heel mooi dit contrast in deze kaart!
    Knap bedacht!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne