Volgers

vrijdag 13 maart 2015

brusho

hallo bloggers.

Hier weer een kaartje van mij .een brusho kaartje wat ik thuis geprobeerd heb en daar wil ik met een chalange meedoen ,wil ik zomaar proberen daar moest iets met brusho gemaakt worden dus vandaar .hopelijk is dit duidelijk want ik doe dit vanaf mijn telefoon dat is een probeersel .
Jullie zullen wel denken op vrijdagmiddag maar de vriendinnen hebben het af laten weten en nu wist ik even niet goed raad dus maar even dit kaartje erop gezet. Maar nu ga ik zelf wat kaartjes maken en kijk vanavond bij jullie .
Een heel fijn weekend en hopelijk weer van dat heerlijke weer .
Groetjes Rianne

7 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje weer Rianne...wat een prachtige aquklertjes....en een nieuwe techniek??

    groetjes en een fijn weekend gewenst
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    de kleuren zijn prachtig, mooie vlinder en een leuke achtergrond,
    liefs,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vlinder op dit schitterende kaart Rianne!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die brusho heeft weer mooi allerlei kleuren! En een mooie vlinder! Beetje raar als je anders meestal samen kaarten maakt... Hoop dat je snel weer samen aan de slag kunt! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    zier er weer heel kunstig en apart uit! Mooie kleuren bij elkaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Rianne,
    zo geheel weer in jou stijl,
    ik vind die stijl geweldig mooi, zo kleurrijk weer!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave vlinder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne