Volgers

woensdag 25 maart 2015

kleurenkaartteam

Hallo Bloggers,

Hier een kaartje van mij voor het kleurenkaartteam ,de kleuren waren deze keer craft en wit .
En omdat ik toch aan het experimenteren ben met Brusho dacht ik, komt dat even goed uit nu kan ik mijn wit gebruiken en vandaar dit kaartje .

Als ik een gaatje kan vinden vandaag kom ik bij jullie langs en anders word het morgen maar jullie kunnen wel gaan kijken bij anderen die vast ook heel mooie kaarten hebben gemaakt . ga dan naar http://martinaskaartjes.blogspot.nl/ daar zul je vast meer vinden .

Ik wens jullie een fijne dag en veel kijk plezier .

                         groetjes Rianne

23 opmerkingen:

  1. Leuk hè dat nieuwe materialen en experimenten zo'n gaaf kaartje kunnen opleveren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartje Rianne en wat een mooie stempels heb je ervoor gebruikt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Rianne,
    wat heb je prachtige stempels gebruikt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor het KKT ....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Heel mooi kaartje heb je gemaakt. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leukerdje, mooi gedaan
    fijn dat je (weer) van de partij was, hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
    nog een fijne avond,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi rianne,
    mooi kaartje en prachtig opgelost in de goed kleuren!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo dit ziet er geweldig uit,ben niet bekend met dat spul maar het heeft wel een geweldige uitstraling
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is je weer perfect gelukt om een erg mooi kaartje te maken met de kleuren kraft en wit....KNAP gedaan Rianne...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart heb je voor het KKT gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje en dat zwart erbij combineert heel sjiek!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pracht van een kaartje zeg!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne
    Wat een gaaf kaartje met deze mooie stempels en het witte gedeelte past er zo mooi bij.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke spreuk, een mooie kaart.
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, weer heel wat anders!lgroetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Rianne, de kleuren met het kraft helemaal super.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een bijzondere kaart! Experimenteren is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Rianne,

    Deze is speciaal...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi met dat luchtige wit! Lijken wel wolkjes die je erop hebt laten neerdalen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart, met een erg leuke tekst.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een special kaart heb je gemaakt voor KKT .
    Het is de eerste keer dat ik op je blog terechtkom.
    Heb wat rondgeneust ...wat een mooie en special stijl heb je knap.
    Kom zeker ng wel eens piepen .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne