Volgers

zondag 8 februari 2015

gewoon mooi

Hallo bloggers,

Het weekend weer bijna voorbij ,redelijk goed weer gehad en kunnen er weer tegen aan deze week .
Hopelijk met wat beter weer dan afgelopen week . Ik houd helemaal niet van sneeuw en kou .
Ik ben echt een zomer mens, maar niets aan te doen . Maar natuurlijk heb ik mijn tijd weer nuttig besteed met heerlijk freubelwerk .

hier het eerste werk wat ik gemaakt heb op brusho en op stamping back papier en veel water .
Dat alles goed laten drogen en toen gestempeld ,met deze mooie bloem . ik weet nu zo gauw niet van welk merk maar dat doet er niet toe .Ik heb hem half geplaatst in de hoek en daarna gekleurd met paarse brusho en een klein beetje groen .een leuke tekst stempel erop en klaar is hij weer.

Ik wens jullie een hele fijne week zonder sneeuw uiteraard .

                             groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. En dat heb je weer heel leuk gemaakt dit kaartje Rianne...mooie distelbloemen en ook de een prachtige tekst....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon mooi zeg jij Rianne, ik vind je kaart prachtig en de kleuren zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik sluit me bij Corrie aan, het is een prachtige kaart! Schitterende kleuren zo bij elkaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig met die bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn toch echte kunstwerkjes die je maakt Rianne, prachtige stempels heb je ervoor gebruikt!, Gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Rianne,
    ik ben het niet helemaal eens met de titel,
    gewoon mooi!?????
    Nee geweldig mooi zou ik zo zeggen, wat een prachtig kaartje!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lieflijk geheel Rianne! De stempels komen zo mooi uit op de achtergrond!
    Fijne dag verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart Rianne,
    mooie stempel van de bloem en een leuke tekst,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart, met een erg mooie achtergrond, in prachtige zachte kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi rianne
    titel gewoon mooi nee bijzonder mooi zo gaaf in die zachte tinten en prachtige blokstempel
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er goed uit Rianne, leuk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart, erg mooi van kleur en design!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Rianne, leuke stempels en mooie kleuren, knap gedaan!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kleuren! Gaaf om daar met paarse de bloemenstempel (Penny Black) op te werken. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne