Volgers

woensdag 18 februari 2015

verjaardag

Hallo Bloggers,


Wat een weertje vandaag hé heerlijk gewandeld samen met de buurvrouw en lekker lopen beppen zoals wij dat noemen . vanmiddag nog een beetje geknutseld en natuurlijk weer vuile handen van groen en geel niet van ergernis maar gewoon verf.

Dit kaartje is ook acrylverf met de jelly plate gemaakt,ik vond de kleur echt heel mooi en had verder niet veel nodig .Daar heb ik de stempel van kico op gestempeld en wat rondjes een tekstje en klaar is hij weer .Hopelijk vinden jullie hem mooi.

Ik heb hem gestuurd naar Liesbeth Fider  die werd vijftig en het moest een verrassing zijn, nou dat was het wat heeft ze veel kaartjes gekregen ze was er nogal van onderste boven .leuk is dat .

Ik wens jullie een fijne avond en nog veel mooi weer tot blogs .

Groetjes Rianne

9 opmerkingen:

  1. Ik doe het je niet na, petje af!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Rianne,
    mooi zeg dit kaartje, ik vind de gebruikte kleuren zo mooi!
    Krijg gelijk ook weer zin in de gelliplate!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne
    Het is weer een heel mooi en gaaf kaartje geworden.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje weer Rianne....zo mooi die groen-blauwe achtergrond...en daar die mooie stempels op....een schitterend geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart! Daar zal ze heel blij mee zijn geweest! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lieflijke kaart Rianne...!
    Wat betreft je vraag...even op Google zoeken...is veel info over te vinden :-)
    (meer dan ik uit kan leggen).
    Hartelijke groet, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Riane, ik zie je zo groeien in je werk , heel erg mooi hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou wat zal Liesbeth verrast zijn door al die kleurrijke post :) Super mooie kaart Rianne, prachtige kleur en achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne