Volgers

dinsdag 3 februari 2015

gezellig aan de babel

Hallo Bloggers ,

hier nog gauw voor het eten koken een kaartje .Deze stempels heb ik op face book gekocht en zijn zo leuk dat ik ze jullie toch even wil laten zien .Ik heb ze zo weg gezet dat het net is of ze gezellig staan te kletsen .Ik heb er geen tekst bij gezet dan kan ik ze voor van alles en nog wat versturen, leek me makkelijker . De achtergrond is op yupo papier en dat met brusho zomaar een paar korreltjes en dit was het effect daar bovenop met een template en dan dat alles op een witte kaart en daarna op een paarse . Nu ga ik gauw aan het eten beginnen anders wordt er hier eentje boos denk ik .

                         lieve groetjes Rianne 

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Rianne en idd erg grappige stempels. Ik zet er tegenwoordig ook vaak geen tekst op, wel zo handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n mooierd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Rianne...mooi met dat paars erbij...
    Oooo dat komt hier ook wel voor hoor ....maar dan onder het koken....terwijl de aardappelen koken nog ff dit of dat......en dan gaat het een keer goed fout......zwarte aardappelen ....en een boos mannetje....dussss dat doen we nu maar niet meer hahaha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en wat een aparte stempels! Je achtergrond is weer fantastisch!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi rianne
    Wat een gave kaart ziet er weer geweldig uit
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo,
    wat een prachtige kaart, dat heb je goed gedaan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappige stempels zijn het en de kaart is er een plaatje door geworden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad hele leuke stempels Rianne, je hebt er weer een prachtig kaartje meegemaakt!

    Groetjes, LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die achtergrond en daarop komen je leuke stempels van (Italiaanse carnaval figuren? Daar doen ze me aan denken namelijk) heel goed uit. Mooie kaart, Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk he die VLVSstempels....je hebt ze op een mooie achtergrond gezet Rianne!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Rianne,
    wat een bijzondere stempels zin dit!
    Je hebt ze op een prachtige achtergrond geplaatst!
    Mooi resultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne