Volgers

dinsdag 10 februari 2015

50 jaar

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer , Nu met een kaartje met de workshop van Hermine Koster die had ze vorige week op haar blog gezet en die wilde we (mijn vriendin en ik ) gaan maken .zo gezegd zo gedaan vrijdag middag zijn we dan aan de gang gegaan ,eerst brusho strooien toen met water erop dat laten drogen en daarna gestempeld met achtergrond stempels en wij maar denken dat we die niet hadden . nou als je in je kast gaat kijken kom je nog aardig wat tegen .daarna scheuren en op je kaart leggen vast plakken en zie het resultaat super mooi licht eraan wat voor kleuren .ik moest natuurlijk weer bonte kleuren gebruiken . Toen dacht ik ineens dat mijn schoonzoon vandaag 50 jaar wordt  en heb ik het verder af gemaakt voor hem . ik had natuurlijk achteraf andere kleuren moeten gebruiken maar dit is wel vrolijk en gaat ook voor een man .
Dit was leuk om te doen . en ben natuurlijk weer benieuwd hoe jullie hem vinden .
Ik wens jullie een fijne avond en kom vanavond bij jullie kijken hoor .

                           Groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee van Hermine. Een leuke techniek om van een wit blaadje deze prachtige kaart te maken. Echt jou kleuren. Ben benieuwd of je schoonzoon de kaart ook zo mooi vindt?

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Rianne,
    gefeliciteerd met je schoonzoon Abraham! Ik vind je kaart prachtig en het fototoestel is heel gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    je hebt een prachtige achtergrond gemaakt, lekkere felle kleurtjes en de camera stempel is super..gefeliciteerd met de jarige,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een mooie kaart voor je jarige schoonzoon Rianne....prachtige achtergrond en weer heel mooi bestempeld....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoonzoon was er blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er frisse en vrolijk uit. Het is jou dus heel goed gelukt.
    Ga het ook eens proberen. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Juist leuk deze kleuren voor een man Rianne, vaak gebruik je daar toch bruin of blauw tinten voor Gefeliciteerd met je schoonzoon!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry, kleine inhaalslag door het veranderen van m'n hobbykamer...
    Mooi vind ik deze Dat rood in de achtergrond is super en dat fototoestel is een hele mooie stempel! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart, ik vind het wel mooie kleuren eerlijk gezegd!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful design with a fantastic background, Have a great day, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne