Volgers

zaterdag 7 november 2015

rode roos

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer , ik wilde jullie eerst allemaal bedanken voor al die lieve wensen .soms heb je van die periodes . Maar het gaat gelukkig toch weer goed ,

Ik heb hier een kaartje wat ik met mijn vriendin als workshop gegeven heb aan een paar dames .
zelfs ik had het er moeilijk mee .
Er is met brusho gewerkt en gesso en de roos licht er boven op .
Ik hoop natuurlijk weer dat jullie het mooi vinden en dat hoor ik dan weer graag langs deze weg .
Veder wens ik jullie een fijn weekend met hopelijk weer heel mooi weer.

                      Lieve groetjes Rianne

10 opmerkingen:

  1. de workshop voor de dames was goed gelukt, dames tevreden, wij tevreden.
    Ze vonden de gemaakte kaarten prachtig.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Rianne, leuk om hier een workshop in te geven, ik lees in de vorige reactie dat het een geslaagde les was. Fijn toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Rianne,
    knap gemaakt dit kaartje,
    mooi resultaat weer!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is dit kaartje weer Rianne...mooi die kleurtjes gecombineerd en dan met die mooie roos in de knop ...prachtig ...dat zullen je vriendinnen ook wel erg leuk gevonden hebben om deze techniek bij je te leren....KNAP gedaan!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Schitterende kaart zeg, toffe kleuren en mooie roos ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je gegroeid in je artistieke hobby, dit kaartje getuigd van veel talent, super mooi, hele mooie kleuren en mooie technieken laat je hier zien!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze vind ik echt super! Wat een mooie compositie!
    Fijn dat het weer wat beter gaat!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi! Die achtergrond heeft zoveel om te bekijken en de roos is er prachtig op! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne