Volgers

maandag 30 november 2015

nog maar een

Hallo Bloggers,
Wat een weer he , het regent hier al de hele dag ,maar ik verveel me niet ,hoe kan het ook anders er is en we kunnen altijd wel iets doen .Ben dan ook heerlijk bezig geweest.

Weer een heren kaartje zoals jullie zeggen gaat me dat goed af . dus laat ik ze maar zien voor jullie ter inspiratie. Dit is een eenvoudig kaartje Kraft papier daar wat lossen dingetjes op gestempeld zoals petten snor een pijp strikje zoals jullie zien echt mannen dingen .dat op een crème kleuren kaart al is dat niet goed te zien . daar weer crème op geplakt en de tekst gefeliciteerd .

Ik hoop dat jullie hem weer kunnen waarderen en hoor dat graag van jullie .
Een fijne avond en tot kijk.

     
                              Liefs Rianne

8 opmerkingen:

  1. erg leuk in die bruine tinten en al die snorretjes erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent echt een stempelkunstenares hoor, Rianne! Hel mooi mannelijk kaartje!
    Groetjes,
    GerJannee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtig mannenkaartje Rianne.....echte mannenstempels erop gemaakt....komt heel mooi uit zo op het kraft...
    Ik ben een mannen flessenhanger aan het maken....maar nu eerst ff mijn blogrondje doen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne, ik had de pech dat ik door de regen moest vandaag en wat was ik nat zeg.
    Jij hebt je goed vermaakt zie ik wel, ik vind je mannenkaart prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart op mooi papier gestempeld. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Rianne,
    leuk herenkaartje weer,
    ik vind de tekst echt leuk in dat cirkeltje!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne