Volgers

dinsdag 17 november 2015

Parijs

Hallo Bloggers,


Weer eens iets van mij en omdat we ons nogal bezig houden met Parijs hier een kaartje uit Parijs .
De blokjes heb ik weer zelf gemaakt ,in distress inkt gedoopt en toen gestempeld .
Daarop een madame  die zwaait . tja waar naar dat weten we niet . Het flesje parfum komt van different colers .
Hopelijk kunnen jullie het weer waarderen . Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.

                        groetjes Rianne                       

4 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Rianne, heel mooi zo met die vakjes, en de dame ziet er heel gelukkig uit, wat niet kan gezegd worden van de Parijzenaars op dit moment!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ziet er weer mooi uit! Gaaf dat paars als achtergrond!
    Je zou deze mee kunnen laten doen bij Moo Mania & more en bij Vintage stamping challenges... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi rianne
    een prachtige kaart en die dame zal zeker naar de parfumfles wuiven want dat is echt iets voor vrouwen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    mooi dit kaartje met een prachtachtergrond!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne