Volgers

maandag 2 november 2015

poezen

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , Het is wat lang geleden maar ik zat niet zo goed in mijn velletje en dat kan eens gebeuren.

Maar nu ben ik er weer en wel met een  kaartje wat bij jullie vast bekent is , maar ik kon niet achter blijven . Ze zijn van mijn vriendin en mocht ze even lenen .
De blokjes zijn van Darkroom en de poes is van katzelkraft. een leuke serie van 6 poezen .
Ik heb distress inkt gebruikt ,dat gesponst op een scheet en daar met de stempel erdoor gegaan .
Je kunt het ook nat sprayen en dan met de stempel erdoor gaan .ook een leuk resultaat .
Nu wens ik jullie allemaal een heel fijne avond en veel kijk plezier.

                          Groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. leuk leuk leuk. Heerlijk om te maken.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    ja dat kan gebeuren, maar wel vervelend voor je! Hopelijk gaat het nu weer beter met je.
    Het kaartje is heel gaaf! Mooi gedaan met die vierkantjes ne de kleuren zijn prachtig bij elkaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow maar dit is een super leuk kaartje Rianne..prachtig gestempeld en een heel leuk poesje erop....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt, je kaart is ieder geval prachtig geworden.

    Gr, Louise

    P.S. Volgens mij heb je een typefoutje gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer beter bent! En gelijk met een hele mooie kaart! Mooi die kleuren en de combi van de vakjes en kat! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal leuk is ie geworden !
    hopelijk voel je je snel weer beter !
    fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi rianne
    fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat!! en je kaart vind ik erg mooi met die mooie blokjes en stempels!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren en een fijne schets, prachtig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Rianne,
    allereerst beterschap!
    Wat leuk is die blokjes achtergrond en die poes die er eigenwijs naar staat te kijken!
    Mooi resultaat!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze kaart vind ik super mooi en leuk , de poes samen met de muis op wandel, ik heb het ooit in het echt gezien, mijn kat was veel te lui om muizen te vangen maar ging er wel mee wandelen en dat muisje maar piepen van de schrik!! ( 1 maal gezien hoor, en misschien viel hij ze dan toch nog aan, dat weet ik niet) maar om terug te komen naar je kaart , heel mooie techniek zo met die vakjes en super dat boompje dat de achtergrond af maakt!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne