Volgers

maandag 23 november 2015

Herenkaart

Hallo Bloggers ,

 Na een heerlijke weekend en een mooie dag ,weer eens een kaartje een herenkaart .ja die moeten er ook zijn al is dat toch altijd moeilijk .

De bolhoedjes van inkadinkadoo het whiskeyglas van diferent colors en de man weet ik niet .
Dat alles op een ondergrond van een tekst uit een boekje wat ik ooit van een rommelmarkt heb gevonden..
Ik hoop dat jullie het weer kunnen waarderen een fijne avond en tot kijk.


                             Liefs Rianne 

7 opmerkingen:

  1. weer een echte heren kaart.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die hoedjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart weer Rianne....weer leuk gestempeld zo...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent echt een kei in mannenkaarten vind ik. Deze is ook weer zo gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo een geweldige kaart voor mijn man, hij draagt hoeden (geen bol) en drinkt graag whiskey, Top kaart Rianne!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou echt een gave herenkaart en erg leuk met al die hoedjes
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Rianne,
    mooi dit herenkaartje, prachtig gecombineerd!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne