Volgers

vrijdag 19 februari 2016

herenkaart

Hallo Bloggers ,

Hier ben ik weer , en weer een herenkaart . ik had zoveel gemaakt dus ik dacht ik moet wat showen .
vandaar dat ik er nu weer ben ,
De achtergrond is gemaakt met distress  inkt die ik moest gebruiken om in te kleuren .dat heb ik nat gesprietst en daar de kaart doorgehaald . dat allemaal laten drogen en daarna de stempels gestempeld
De zebra ligt er bovenop was iets duidelijker.
Ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden en dat hoor ik graag.
Ik wens jullie een fijn weekend en kom gauw bij jullie kijken.

                       lieve groetjes Rianne

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart. in het echt is deze kaart nog mooier, want ik heb hem gezien.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart! Gaaf hoe die zebra naar voren komt op de warme kleuren! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Rianne,
    geweldig mooi kaartje!
    Heel mooi van kleur en wat heb je dat
    hoofd van die zebra mooi verwerkt op dat licham!
    Heel mooi resultaat!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart heb je weer gemaakt zeg

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne