Volgers

maandag 8 februari 2016

Huwelijkskaartje

Hallo Bloggers,

Even een kaartje plaatsen ,ik heb even tussendoor  tijd .
Dit kaartje heeft eigenlijk mijn kleindochter gemaakt en ik heb hem afgemaakt en gelijk een trouwkaartje van gemaakt. De buurtjes bij ons waren 40 jaar getrouwd en daar moest toch een kaartje naar toe .
Het is gemaakt met alcohol inkt en embossing poeder De kleuren komen iets anders over als het in werkelijk is maar dat is niet zo erg.

Hopelijk kunnen jullie er van genieten een fijne avond en tot kijk maar weer.

                            Liefs Rianne

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Rianne,
    wat een kleurrijk geheel,
    de kleuren springen als het ware het sscherm af,
    heel mooi bedacht zo met de embospoeder!
    prachtige kaartje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heeft je kleindochter schitterend gemaakt Rianne!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, zo leuk om met de kleinkinderen te doen, vandaag ook lekker bezig geweest met hen, zal ik morgen laten zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is dit kaartje weer Rianne...leuk dat ook je kleindochter lekker aan de freubel is geweest...heel mooi in die felle kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoe er diepte in zit! Heerlijk dat jullie samen kunnen jnutselen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne